ספר לימוד תופים | ביוגרפיה

רעיון הספר עלה כשענבל פרלמוטר נהרגה. חיפשתי כל דרך להנציח אותה ולהקדיש לה משהו. בתחילה חשבתי להוציא ספר שירים, אותם כתבתי במשך כל חיי, שירים שענבל אהבה. 

לאחר שהדפסתי וריכזתי את השירים, החלטתי לרדת מהרעיון. ואז עלה לי הרעיון הנוכחי ( בעזרתו האדיבה והתומכת של בעלי ) לכתוב ספר עם התווים של תפקידי התופים בשירי המכשפות, כי פרוייקט כזה עוד לא נעשה והגיע הזמן להיות הראשונה. 

הכנתי עצמי למשימה ואפשר לומר שירדתי ממנה במהרה. זה היה נראה לי פשוט מסובך לשבת עם הקלטות ולהוציא תיבה, תיבה כי בכל זאת ניגנתי במכשפות דברים לא כל כך פשוטים ורגילים. 

עברו מספר שנים והגעתי כנראה לבשלות ובגרות מסוימת, שהחזירה לי את הצורך האדיר הזה בעשייה. ומהרגע שהחלטתי, הספר יצא לדרך… 

השתדלתי להוציא את המקסימום שיכולתי מתפקידי התופים, למרות שישנם דברים הקשורים ל  feel/Fill (נגינת מילוי עם רגש) ולא ניתן לכתוב אותם. כל רצוני הוא, שאתם הקוראים, המתופפים והמתופפות , הן האוהדים וגם אותם אלה שסתם מסוקרנים , תוכלו ליהנות ולטייל בעולמי ולהשתלב בו בנגינה עם ההקלטות והתווים. והכי חשוב זכרו: ” שלהיות מתופף זוהי דרך חיים..” ורק אם באמת תירצו ותבחרו בדרך זו, בעזרת ההתמדה, הסבלנות והאמונה, תגיעו למימוש אותה הדרך… 

לצערי הרב הספר עדיין לא ניתן לרכישה בחנויות.
למרות כל הניסיונות והריצות בין הוצאות לאור, כנראה בגלל מורכבות הספר והאופן החריג שבו מוצגים הנושאים שעוסקים גם ברקע המקצועי שלי, שלבי ההתפתחות שלי בעולם המוסיקה, להקת המכשפות, ענבל פרלמוטר והרכבים נוספים בהם הייתי חברה ובנוסף חלק גדול שעוסק בלימוד והכרת עולם התופים וכולל שיעורים ותווים של שירי המכשפות, לא הסכימה עד היום אף הוצאה לאור לקחת הימור ולהוציא ספר חריג שכזה. 

אך היות ואני מטבעי לא מוותרת בקלות, וגם אם קשה אני לא מתייאשת, החלטתי לאפשר לכם לבצע הזמנה של הספר וכאשר יצטברו הזמנות בכמות מספקת אשלח את הספר להדפסה והמזמינים יהיו הראשונים שיקבלו את העותקים הראשונים שלו. 

אני מאוד מקווה שאוכל להוציא את הספר לאור במהרה. 

שלכם 

יעל כהן